Subject: Kontrollikoja tulemusaudit 2024CH5002: vabaühendustele antava ELi toetuse läbipaistvus
From: "Irene Diego Tejedor" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Kaire KESKULA" <[email-masked]>, "ECA-EU_funding_to_NGOs" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 18:05:38 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Lugupeetud

Euroopa Kontrollikojal on käsil tulemusaudit vabaühendustele antava ELi 
toetuse läbipaistvuse teemal. Auditiga keskendutakse menetlustele, mida 
Euroopa Komisjon, rakenduspartnerid ja liikmesriikide ametiasutused 
kasutavad vabaühendustele ELi toetusi eraldades, et tagada küllaldane 
läbipaistvus.

Valisime vabaühendustele ELi toetuste eraldamise (jagatud eelarve täitmise 
korras) auditeerimiseks Euroopa Sotsiaalfondi+ ning Varjupaiga-, Rände- ja 
Integratsioonifondi. Käesolevale e-kirjale on lisatud auditi eest vastutava 
kontrollikoja liikme dr Laima Lucija Andrikiene kiri, milles Teid 
teavitatakse meie auditi algusest.

Küsimuste korral võtke ühendust auditirühmaga aadressil 
[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Täname Teid juba ette 
koostöö eest.

Kontrollikoja auditirühm

Irene Diego Tejedor
Secretary - Directorate of Chamber 5 - Financing and administering the Union
12, rue Alcide De Gasperi - L-1615 Luxembourg
Office: K3.5.55 - T: +352 4398-45619 - F: +352 4398-46619
eca.europa.eu

  　 Please consider the environment before printing this email